måndag 29 juni 2015

På utflykt!

När vi var ute med husvagnen första gången i år till Lidköpings camping så passade vi ju såklart på att göra en liten utflykt. Vi tog bilen och åkte och kikade vid Spiken, själv hade jag aldrig varit där så det var mysigt att få se. Sedan åkte vi vidare mot Läckö slott, det är SÅ fint!! Jag hade inte varit där sedan dottern var typ 2 år eller nåt sånt, dottern som nu var med har nog inget minne av det skulle jag gissa. ;)




Det var så mysigt att dottern var med för en gångs skull. När vi åker iväg själva så tycker dom inte det är så kul att vara med längre, de har väl blivit alldeles för stora för att tycka det är kul att tillbringa en hel helg med mamma på en camping...fniss...
Är ni nyfikna på vad jag använt för dekorationer m.m så kommer snart denna sidan upp inne på Idas Magasins blogg där jag länkar till allting!

Ha det gott!
//Malin

Inga kommentarer: