lördag 16 maj 2015

Vecka 12.

Hej på er!
Idag har jag äntligen suttit med mitt PL album igen och idag har jag fått klart min vecka 12.
Eftersom jag hade några bilder med cerise färg i så fick det bli ett uppslag baserat på den. Hade några jättefina mönstrade kort från BLOOM från We R memory keepers, älskar verkligen färgen på dessa!
Gillar dessa mindre PL kit som man kan köpa måste jag säga!
Ganska sparsamt dekorerat osv annars hinner jag helt enkelt inte. ;)



Här har jag använt mig av woodveeners som jag helt enkelt målade med svart gesso. Tyckte det blev kanonbra!! Måste nog köpa mer färger så man lätt kan färga in sina woodveeners med färger som passar när man inte just vill ha träfärgat.

Hoppas ni tyckte om det. Jag tror ni kan klicka på bilderna om ni vill se dom större.
Ha det gott.

//Malin



1 kommentar:

Fotograferande Maria sa...

Tack för tipsen Jag tar kort på mat smoothies bakverk vi gjort och tar printscreen från nätet på recepten. Ibland tar jag kort på ett inlägg frön min blogg och lägger in :) kram / Maria