torsdag 2 april 2015

Vecka 13 - 2015.

Jag har gjort klar min vecka 13, det bli lite hoppande här och där men det får ni stå ut med.
Förra veckan var vi på Haboscrappen och det var SÅ kul! Så självklart var jag sugen på att scrappa det i mitt album på en gång.
Det kan vara lite svårt ibland att välja ut kort som man vill ha med när man tar så många, man vill liksom ha med ALLT!. Men det går ju inte alltid, eller som Anna sa till mig, " du får välja om du ska ha ett fotoalbum eller ett PL album"..... Hmmm ja och det hade hon ju faktiskt rätt i. Man kanske inte ALLTID kan ha med vartenda kort man tar när man är borta så det minskades ner till bara en sida och där har jag valt lite av varje för att ändå på nåt vis få med innehållet under dagen.
Självklart gör jag ibland flera uppslag från ett och samma tillfälle MEN det skulle ta evigheter att göra det varje gång och för att inte tala om hur många pärmar det skulle bli varje år. ;)
Från träffar kan det ju kännas mycket "samma kort" om man bara är på ett ställa under hela dagen, även om JAG vill ha med alla möjliga kort,  men om man t.ex är ute och reser så blir det MER bilder på olika platser osv och kanske det är då man kan ha med flera sidor i albumet för att det finns så mycket olika att visa. ( eller så gör man helt enkelt ett resealbum )
Man vår välja med omsorg helt enkelt.

Här är min vecka 13 i alla fall, håll till godo!


Alla bilder går alltid att klicka på för att se dom större.
//Malin

Inga kommentarer: