tisdag 14 april 2015

Resealbum.

Förra sommaren så åkte vi till Rhodos med barnen, året innan det så var vi på Mallorca.
Jag vill gärna PL a dessa korten och jag vill ha med MÅNGA!
Det betyder ju lite att jag inte kan ha allt i mina vanliga album eftersom det skulle bli hur många sidor som helst för man tar ju ganska mycket kort när man är iväg på semester. Ja i alla fall vi.

Jag har köpt på mig lite små 6x8 album som jag tänkte använda till detta och ha som resealbum. Ett album för varje resa är tanken. Att jag väljer dessa mindre album är för att jag vill kunna ha dessa stående framme i vår bokhylla så att man lätt kan plocka fram och bläddra i dom och minnas tillbaka resorna osv. De stora albumen är för breda för våra bokhyllor och det är ju lite synd tyvärr men de får så småningom stå i en bokhylla i pysselrummet gissar jag som är bredare.
Plus att jag faktiskt tycker detta lilla formatet är lite gulligt. ;)

Här är de 3 första sidorna i albumet. Jag är lite extra förtjust i första sidan då jag köpte en magnoliastämpel där hon håller i en jordglob. Tycker den är SÅ fin och passar SÅ bra in i resealbumen!!




Forsättning följer hoppas jag.....  ;)
//Malin

Inga kommentarer: