torsdag 23 oktober 2014

Ut i skogen.

Det är väldigt sällan jag är ute i skogen, jag är så där löjlig och tycker det är äckligt med alla småkryp, särskilt fästingar. Skitlöjlig, jag vet, för det är ju faktiskt hur mysigt som helst att gå i skogen och väldigt väldigt fridfullt.
Så vi tog helt enkelt bara med oss hunden och en hink en dag och gav oss ut i skogen för att se om vi ev kunde hitta lite svamp. Och vi hade tur för vi kom hem med hela hinken full.

Självklart tog vi en hel del kort oxå och jag hoppas att jag någon gång ska ha tiden att lära mig vår nya kamera riktigt ordentligt!
De 3 sista korten här är faktiskt tagna med telefonen....



Jag snöade visst in lite på naturen där men självklart va jag sen tvungen att göra ett uppslag om vår lilla utflykt.

Återigen så gjorde jag egna kort med spillpapper och annat som fanns hemma. På nåt sätt tycker jag det är så väldigt mycket lättare att skapa sidorna helt från grunden istället för att använda alla färdiga kort. Eller kanske är det för att jag ska få scrappa lite oxå så att jag får lite av både?
Kul är det vilket som!
Jag ska verkligen försöka ta lite nya bättre kort på sidorna så småningom, ska bara bli kompis med kameran först. ;)
Men visst är man inspirerad till tusen när man kommer hem och bara få slänga sig ner vid bordet, kolla alla bilderna och bara få börja skapa?? Eller så blir man lite "skadad" ;)
//Malin



Inga kommentarer: